Fotoalbom

Danış mənə

Danış mənə-
Nələr oldu, nələr keçdi?
Gələcəyə nələr qaldı,
danış mənə!
Sən susduqca bu sevgidə,
Cavan eşqim mələr qaldı,
danış mənə!Danışdığın yalanları bir də danış!
O qurduğun xəyalları, arzuları, planları bir də danış!
Təbiətdən,
Məhəbbətdən
Məni sənsiz ağlar qoyan
Bu həsrətdən
danış mənə!
Mələklərdən danış mənə!
Aşiqləri ayrı salan
Fələklərdən danış mənə!
Vaxtsız solan çiçəklərdən danış mənə!
Danışdığın nağılları bir də danış!
Bu kədəri, bu nisgili, bu qubarı bir də danış!
Susma, danış!
Bir lal kimi sakit-sakit bu halımı pusma, danış!
Gəzdiyimiz o yerləri,
Aramızda sonsuzadək bağlı qalan o sirləri,
Eşqimizə şahid olan ulduzlardan,
Sənə, mənə, sevgimizə qəh-qəh çəkən o qızlardan
danış mənə!
Tanrılardan danış mənə!
Yerə endir məhəbbətin Tanrısını!
Ona danış ürəyimin ağrısını!
Göyə danış,
yerə danış,
suya danış,
aya danış
ürəyimin ağrısını!
Danış mənə!
Bu alovlu məhəbbətin
əvvəlini,axırını,
gedişini, axarını
danış mənə!
Susma danış!
Bu lallığı öz dilinə
qısma danış!
Yenə danış!
Mənə danış!
Danış mənə!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder